Participació al Fòrum Universal de les Cultures de Barcelona 2004

 Fitxa tècnica:

   
 

Participació al Fòrum Universal de les Cultures de Barcelona 2004

Durant el mes de març de 2004 DEPANA va proposar a la SCEA com a entitat representativa de l’àmbit de l’Educació Ambiental de Catalunya als organitzadors de l’espai de la Fira del Fòrum Universal de les Cultures de Barcelona. L’espai de la Fira del Fòrum va organitzar Setmanes temàtiques, i la SCEA va ser convidada a participar en la corresponent a Medi Ambient i Sostenibilitat.

Així doncs, durant la setmana del diumenge 22 al divendres 27 d’agost, la SCEA va estar present en un dels estands de la Fira de Medi Ambient i Sostenibilitat del Fòrum de les Cultures Barcelona 2004 i va organitzar també sessions lúdiques a l’espai del Speaker Corner ( “Joc Mediterrània” creatper Zeeba Khan amb l’assessorament i finançament de la SCEA, i el joc: “Els Camins de l’Aigua” (Idea i disseny: Isabel Alves, Ferran Casadó, GerardGuix i Ana Prieto).

La valoració de l’estada al Fòrum és positiva, tot i que el nombre de visitants no va ser massa elevat. Hem de tenir en compte que l’espai de la Fira “competia” amb grans pols d’atracció del Fòrum com ara espectacles i exposicions.

Un aspecte a destacar és l’alta participació de socis i sòcies a l’hora de col·laborar en l’atenció de l’estand i en la dinamització dels jocs. Durant l’estada es fan fer interessants contactes i molt bones relacions amb la resta d’entitats presents a la Fira.